2013. szeptember 14., szombat

Őszi körömkihívás: ŐSZI OMBRE

Az ősz sem telhet el manikűrök nélkül, így a Manna által hirdetett őszi körömkihívás keretein belül elkészült az első manikűröm.
Az őszi ombre témában alkottam ma, és szerettem volna egy tényleg őszies manikűrt készíteni, ezért próbáltam olyan színeket összeválogatni, amik már ősziesebbek. Sajnos nem vagyok oda a narancssárgáért, illetve az igazán őszi színekért sem. Végül ezt az esti városi tájas manikűrt készítettem el, amihez kék és lila színű átmenetes háttér készült.

A manikűrhöz felhasznált lakkok:
Essence - 24/7 alaplakk
Flormar Supermatte - M103
H&M - Serenity Now
Flormar Pretty - P19
Maybelline Mini Colorama - 23 Dark Chocolate (régi)
Manhattan Summer Sound - Lime-Up!
NYC - Turbo Dry Top Coat

Nem annyira őszies, de talán még belefér ebbe a kategóriába, tekintve, hogy nincs igazán őszi színű lakkom. Egyébként idén nagyon divatos lesz a kék szín, mind az öltözékünkben, mind a körömlakkok terén. :)
Hogy tetszett a mai manikűr?

18 megjegyzés:

  1. Szép lett :)

    azalanyblogja.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  2. Láttam már ez a toturial vieót azt hiszem cutepolishnál, azóta is tervezem megcsinálni, de még nem volt alkalmam. :D Nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. így van! cutepolish videó alapján készült, és nagyon egyszerű is :)

      Törlés
  3. jó lett ezt a vidit én is ismerem nekem is meg kell csinálnom, jó lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) köszi! hajrá lányok, ez a tutorial nagyon jó, és nem is nehéz elkészíteni. :D

      Törlés
  4. tetszik, tökre jó, hogy te teljesen máshogy gondolkoztál ebben a témában. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) nagyon sokat gondolkodtam milyen legyen, és végül szembejött velem ez a videó, és gondoltam ezt fogom elkészíteni. de mostmár ideje lenne beszereznem őszies lakkokat, azért is, mert még mindig van olyan szín, ami nincs a készletemben. :P

      Törlés
  5. nagyon jó lett :) én ilyen merész dolgokat nem igen szoktam festeni a körmömre, valahogy a sajátomon annyira nem tetszik :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :) azért egy próbát lehet megér. nekem is van olyasmi, amit nem tudok magamon elképzelni, de jó nézegetni, mert szép és igényes :D

      Törlés